I D i

Proxectos de I D i IPS Vial

Coche eléctrico e-Miles

e-Miles preséntase como unha solución de mobilidade innovadora, inclusiva e sostible. Trátase dun cuadriciclo expansible, ao que se accede pola parte frontal para facilitar o acceso ás persoas con mobilidade reducida e cuxas pezas se realizan en impresión 3D. IPS Vial colabora con The e-Miles Company na implantación do prototipo de coche eléctrico e-Miles en diferentes zonas urbanas.

Proxecto Inca RECON

O proxecto InCa Recon foi cofinanciado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (FEDER) co obxectivo de promover o desenvolvemento tecnolóxico, a innovación e a investigación de calidade. Número de identificación do expediente: IDI-20190219
O proxecto InCa Recon ten como obxectivo xeral a creación dunha ferramenta autónoma para a identificación de sinais de tráfico e sinais informativos para aplicacións eficientes de inventario e mantemento e novos servizos de valor engadido. O principal reto ao que se enfronta o proxecto InCa Recon é a creación dun conxunto de algoritmos híbridos baseados en diferentes técnicas de aprendizaxe profunda e procesamento de imaxes para dar resposta ao obxectivo proposto. Este conxunto de algoritmos constituirá unha solución tecnolóxica completa para o recoñecemento de sinais de tráfico e sinais de dirección, actualmente non dispoñibles no mercado nin na literatura científica.
  • Proxecto APPARCCO

    O proxecto Apparcco foi cofinanciado polo Ministerio de Ciencia, Innovación e Universidades dentro do Plan Estatal de Investigación Científica e Técnica e Innovación, na convocatoria Retos-Colaboración 2017. Número de identificación do expediente: RTC-2017-6555-4
    O proxecto APPARCCO nace co obxectivo de xerar unha plataforma que implemente unha política dinámica de prezos dos aparcamentos, considerando o estado de contaminación e tráfico das distintas zonas e desenvolvendo un sistema de vixilancia do espazo que cumpra os requisitos de custo e precisión necesarios para a definitiva. despegue deste mercado. APPARCCO reducirá as emisións e a conxestión nas cidades a través dunha política dinámica de prezos de aparcamento en superficie, que será informada aos usuarios antes do inicio do seu traxecto mediante unha aplicación, integrada nunha plataforma de aparcamento sostible, que xerará información precisa da ocupación a través dunha radiofrecuencia. sistema, incorporará datos de calidade do aire e tráfico, estimará a ocupación futura e cuantificará os beneficios obtidos mediante ferramentas de intelixencia empresarial.
    Proxecto TODO EN UNO
    O proxecto All In One foi cofinanciado polo Ministerio de Economía e Competitividade dentro do programa estatal de I D i convocatoria Retos-Colaboración 2016. Número de identificación do expediente: RTC-2016-5479-4
    All-in-One desenvolveu unha plataforma de seguimento de tráfico de información integrada, de baixo custo e ampla. Esta plataforma inclúe un radar de reconto de vehículos e un identificador Bluetooth baseado nunha innovadora arquitectura de integración de hardware e software. Os datos que ofrece este novo sensor de tráfico xerarán un novo nivel de información sobre o tráfico proporcionando medidas conxuntas de reconto e identificación de vehículos que proporcionan, entre outras cousas, matrices de orixe-destino (OD) absolutas e tempos de viaxe ponderados. Isto supón un avance moi significativo porque un xestor de tráfico non só saberá, por exemplo, cal é a porcentaxe de vehículos que chegarán a un punto da rede nun momento determinado (matriz OD tradicional) senón tamén o seu número exacto (DO absoluto). matriz). . Así, a nova información dispoñible será utilizada e presentada sobre sistemas SIX como o InCa que a representarán xeoespacialmente, contando ademais con ferramentas visuais avanzadas para acadar o maior nivel de expresividade dos seus contidos.

    Proxecto Urbanet

    O proxecto Urbanet foi cofinanciado polo Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, dentro do Plan Nacional de Investigación Científica, Desenvolvemento e Innovación Tecnolóxica 2008-2011. No de identificación do expediente: TSI-020100-2011-122
    Novo parágrafo URBANET: Integración das Tecnoloxías da Información e da Comunicación nos procesos das Administracións Públicas para o mantemento das infraestruturas urbanas. O obxectivo do proxecto consiste no estudo de viabilidade dunha solución tecnolóxica baseada en tabletas e cloud computing para mellorar a eficiencia nos procesos das Administracións Públicas para a xestión dos elementos urbanos. O obxectivo estrutúrase nos seguintes obxectivos principais: Estudo das capacidades dos dispositivos tablet para o seu uso como ferramenta de campo, e diferenciación doutros dispositivos móbiles. Estudo dos procesos das Administracións Públicas e a súa adaptación ao uso das tabletas no traballo de campo. Estudo das posibilidades do cloud computing e o seu uso nunha solución baseada en tabletas para a realización de traballos de campo. Estudo das posibilidades de comercialización de solucións baseadas en tabletas para o traballo de campo. Implantación dunha ferramenta de software nunha tablet, para un caso de uso real do traballo de campo. Como resultado xeral, prevese sentar as bases para o desenvolvemento e comercialización de ferramentas software para dispositivos tablet, que permitan mellorar os procesos das Administracións Públicas relacionados coa xestión dos elementos urbanísticos: Informatizar directamente a información xerada no ámbito Evitar erros na transcrición Aforro de tempo do persoal Reducir o custo do papel Axilizar a actualización da información nos sistemas informáticos

    Proxecto accidente 0

    O proxecto Accident0 enmárcase dentro das axudas para a realización de proxectos e actuacións da Acción Estratéxica para as Telecomunicacións e a Sociedade da Información, cofinanciadas polo Ministerio de Industria, Turismo e Comercio, dentro do Plan Nacional de Investigación Científica, Desenvolvemento e Innovación Tecnolóxica. 2008-2011. No de identificación do expediente: TSI-020100-2009-735
    ACCIDENT0 forma unha Ferramenta de Extracción de Causas de Accidente (HECA), que permite obter modelos precisos de sinistralidade baseados en rexistros históricos e que inclúe: • Identificación das variables relevantes na sinistralidade • Identificación das interaccións complexas (non lineais) entre ditas variables. . • Inversión do modelo, é dicir, determinación do conxunto de variables que representan os principais obxectivos de redución da sinistralidade, tendo en conta as complexas relacións entre elas. Partimos dos datos históricos de accidentes, obtidos segundo o formulario publicado no BOE. Contamos con máis de 9.000 rexistros e 82 campos diferentes, que recollen información sobre a vía, as condicións ambientais, as circunstancias do accidente, a súa gravidade e os factores humanos que poderían intervir. A variedade de tipos de datos dificulta moito o seu procesamento. Accident0 intégrase como módulo en InCa xunto cun conxunto de ferramentas para a elaboración de mapas temáticos, consultas estatísticas, etc.

    Aplicación HECA

    A aplicación HECA é unha ferramenta de extracción de causas de accidentes que permite obter modelos precisos de taxa de accidentes baseados en rexistros históricos.

    Análise descritiva HECA

    Son análises estatísticas básicas da totalidade dos datos ou de conxuntos filtrados dos mesmos: gráficos de barras e distribución conxunta de variables.

    Sobre a representación

    Permite detectar problemas que na maioría dos casos poderían solucionarse aplicando algún tipo de medida de control: aumento das medidas de seguridade, modificación do trazado dalgunha vía, realización de controis de alcoholemia, etc. Un exemplo sinxelo é o do alcol: segundo os datos analizados, sábado e domingo están sobrerrepresentados con respecto aos accidentes con presenza de alcol. Con esta ferramenta intuitiva e poderosa son posibles moitas outras análises.

    Máxima ganancia

    Ante a sobrerrepresentación dun factor de risco, cabe preguntarse cal sería o número máximo de accidentes que se poderían reducir se se aplicase unha medida de control para evitalo. A dito número denomínase ganancia máxima, e permite aplicar unha análise custo/beneficio do deseño das contramedidas para reducir o factor.

    Agrupación espacial

    As variables implicadas nun accidente de tráfico teñen unha correlación espacial que permite clasificar os tramos de estrada segundo os perfís de ditas variables. Por exemplo, en determinadas estradas os accidentes adoitan concentrarse a primeira hora da mañá e durante a tarde, correspondentes aos fluxos diarios de persoas que van e que van do traballo, mentres que noutras zonas os accidentes adoitan concentrarse durante as primeiras horas dos fins de semana. A innovadora técnica de agrupación espacial incluída en HECA permite analizar localmente, é dicir, en tramos de estrada, a aparición de determinadas variables relacionadas coa sinistralidade. Cada un dos tramos de estrada considerados clasifícase posteriormente segundo un perfil de sinistralidade típico.

    Análise de correspondencia

    A análise de correspondencia realiza unha representación 2D dos diferentes valores que poden ter dúas variables, de tal xeito que permite descubrir relacións entre as categorías das variables analizadas. Por exemplo, podemos atopar unha relación entre a variable da lesión (dano, leve, grave, morto) e a variable tipo de estrada.

    xeorreferenciación

    Todas as ferramentas estatísticas de InCa permiten xeorreferenciar cada un dos accidentes existentes na base de datos.Esta potencialidade de InCa permite elaborar mapas temáticos complexos a partir dos filtros seleccionados polo usuario.

    Share by: