Proxectos de I D i IPS Vial
Coche eléctrico e-Miles
e-Miles preséntase como unha solución de mobilidade innovadora, inclusiva e sostible. Trátase dun cuadriciclo expansible, ao que se accede pola parte frontal para facilitar o acceso ás persoas con mobilidade reducida e cuxas pezas se realizan en impresión 3D. IPS Vial colabora con The e-Miles Company na implantación do prototipo de coche eléctrico e-Miles en diferentes zonas urbanas.
Proxecto Inca RECON
O proxecto InCa Recon ten como obxectivo xeral a creación dunha ferramenta autónoma para a identificación de sinais de tráfico e sinais informativos para aplicacións eficientes de inventario e mantemento e novos servizos de valor engadido. O principal reto ao que se enfronta o proxecto InCa Recon é a creación dun conxunto de algoritmos híbridos baseados en diferentes técnicas de aprendizaxe profunda e procesamento de imaxes para dar resposta ao obxectivo proposto. Este conxunto de algoritmos constituirá unha solución tecnolóxica completa para o recoñecemento de sinais de tráfico e sinais de dirección, actualmente non dispoñibles no mercado nin na literatura científica.
Proxecto APPARCCO
O proxecto Apparcco foi cofinanciado polo Ministerio de Ciencia, Innovación e Universidades dentro do Plan Estatal de Investigación Científica e Técnica e Innovación, na convocatoria Retos-Colaboración 2017. Número de identificación do expediente: RTC-2017-6555-4
O proxecto APPARCCO nace co obxectivo de xerar unha plataforma que implemente unha política dinámica de prezos dos aparcamentos, considerando o estado de contaminación e tráfico das distintas zonas e desenvolvendo un sistema de vixilancia do espazo que cumpra os requisitos de custo e precisión necesarios para a definitiva. despegue deste mercado. APPARCCO reducirá as emisións e a conxestión nas cidades a través dunha política dinámica de prezos de aparcamento en superficie, que será informada aos usuarios antes do inicio do seu traxecto mediante unha aplicación, integrada nunha plataforma de aparcamento sostible, que xerará información precisa da ocupación a través dunha radiofrecuencia. sistema, incorporará datos de calidade do aire e tráfico, estimará a ocupación futura e cuantificará os beneficios obtidos mediante ferramentas de intelixencia empresarial.
Proxecto TODO EN UNO
O proxecto All In One foi cofinanciado polo Ministerio de Economía e Competitividade dentro do programa estatal de I D i convocatoria Retos-Colaboración 2016. Número de identificación do expediente: RTC-2016-5479-4
All-in-One desenvolveu unha plataforma de seguimento de tráfico de información integrada, de baixo custo e ampla. Esta plataforma inclúe un radar de reconto de vehículos e un identificador Bluetooth baseado nunha innovadora arquitectura de integración de hardware e software. Os datos que ofrece este novo sensor de tráfico xerarán un novo nivel de información sobre o tráfico proporcionando medidas conxuntas de reconto e identificación de vehículos que proporcionan, entre outras cousas, matrices de orixe-destino (OD) absolutas e tempos de viaxe ponderados. Isto supón un avance moi significativo porque un xestor de tráfico non só saberá, por exemplo, cal é a porcentaxe de vehículos que chegarán a un punto da rede nun momento determinado (matriz OD tradicional) senón tamén o seu número exacto (DO absoluto). matriz). . Así, a nova información dispoñible será utilizada e presentada sobre sistemas SIX como o InCa que a representarán xeoespacialmente, contando ademais con ferramentas visuais avanzadas para acadar o maior nivel de expresividade dos seus contidos.
Proxecto Urbanet
O proxecto Urbanet foi cofinanciado polo Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, dentro do Plan Nacional de Investigación Científica, Desenvolvemento e Innovación Tecnolóxica 2008-2011. No de identificación do expediente: TSI-020100-2011-122
Novo parágrafo URBANET: Integración das Tecnoloxías da Información e da Comunicación nos procesos das Administracións Públicas para o mantemento das infraestruturas urbanas. O obxectivo do proxecto consiste no estudo de viabilidade dunha solución tecnolóxica baseada en tabletas e cloud computing para mellorar a eficiencia nos procesos das Administracións Públicas para a xestión dos elementos urbanos. O obxectivo estrutúrase nos seguintes obxectivos principais: Estudo das capacidades dos dispositivos tablet para o seu uso como ferramenta de campo, e diferenciación doutros dispositivos móbiles. Estudo dos procesos das Administracións Públicas e a súa adaptación ao uso das tabletas no traballo de campo. Estudo das posibilidades do cloud computing e o seu uso nunha solución baseada en tabletas para a realización de traballos de campo. Estudo das posibilidades de comercialización de solucións baseadas en tabletas para o traballo de campo. Implantación dunha ferramenta de software nunha tablet, para un caso de uso real do traballo de campo. Como resultado xeral, prevese sentar as bases para o desenvolvemento e comercialización de ferramentas software para dispositivos tablet, que permitan mellorar os procesos das Administracións Públicas relacionados coa xestión dos elementos urbanísticos: Informatizar directamente a información xerada no ámbito Evitar erros na transcrición Aforro de tempo do persoal Reducir o custo do papel Axilizar a actualización da información nos sistemas informáticos
O proxecto Accident0 enmárcase dentro das axudas para a realización de proxectos e actuacións da Acción Estratéxica para as Telecomunicacións e a Sociedade da Información, cofinanciadas polo Ministerio de Industria, Turismo e Comercio, dentro do Plan Nacional de Investigación Científica, Desenvolvemento e Innovación Tecnolóxica. 2008-2011. No de identificación do expediente: TSI-020100-2009-735
ACCIDENT0 forma unha Ferramenta de Extracción de Causas de Accidente (HECA), que permite obter modelos precisos de sinistralidade baseados en rexistros históricos e que inclúe: • Identificación das variables relevantes na sinistralidade • Identificación das interaccións complexas (non lineais) entre ditas variables. . • Inversión do modelo, é dicir, determinación do conxunto de variables que representan os principais obxectivos de redución da sinistralidade, tendo en conta as complexas relacións entre elas. Partimos dos datos históricos de accidentes, obtidos segundo o formulario publicado no BOE. Contamos con máis de 9.000 rexistros e 82 campos diferentes, que recollen información sobre a vía, as condicións ambientais, as circunstancias do accidente, a súa gravidade e os factores humanos que poderían intervir. A variedade de tipos de datos dificulta moito o seu procesamento. Accident0 intégrase como módulo en InCa xunto cun conxunto de ferramentas para a elaboración de mapas temáticos, consultas estatísticas, etc.